![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTkrMmHNiZycfP6p0y9VJ0OpBxqWXlRUQIIo8ZUpQmxk0ByYM2GKbyPmqVMC4zrSlNddtoQD-_spN2MZR6qWJEevhrSEEcDY5zTLL5jm6Ov83CWZ8zM0budqKYtrSYnc3QiaFLQeZXHWI/s200/twitter.bmp)
Voor alle bedrijven, ondernemers, managers en medewerkers met concrete vragen op mijn vakgebied, houd ik vrijdagavond 7 januari tussen 19 en 20 uur Twitterspreekuur. In de maand januari doet een aantal collega's van de NBPO (de beroepsvereniging van professional organizers) iedere werkdag op dit tijdstip hetzelfde.
Via @nbpo kun je met alle vragen over werkplekorganisatie, HNW en slimmer werken bij me kwijt:
'Hoe vertel ik iemand netjes dat zijn werkplek zo niet langer kan?'
'Hoe zorg ik dat mijn mensen overzicht houden in een digitale werkomgeving?'
'Wat kan ik doen om de e-mail in ons bedrijf slimmer in te zetten?'
'Ik vind het moeilijk om realistisch te plannen. Hoe doe ik dat anders?'
Je krijgt concrete, praktisch toepasbare antwoorden per e-mail toegestuurd. Je vraag is geheel vrijblijvend en je contactgegevens worden, tenzij je anders aangeeft, alleen voor dit spreekuur gebruikt.
Wanneer?
Vrijdagavond 7 januari tussen 19 en 20 uur
Waar?
http://twitter.com
Hoe?
Verstuur een vraag op Twitter; begin je tekst met @nbpo. Je vraag komt dan bij mij terecht (maar is voor iedereen op Twitter zichtbaar). Ik reageer meteen; via Twitter of via e-mail. Eventueel licht ik mijn antwoord later uitgebreider voor je toe.
Nu al een vraag die niet kan wachten? Mail hem naar karen@newbroom.nl en je krijgt snel en vrijblijvend antwoord op al je vragen!
Je kunt me overigens het hele jaar door volgen op Twitter. Ik twitter als @NewBroom_NL.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten